środa, 26 października 2016

Relacja z Wyzwań HR

W ostatnią środę (19.10.2016) uczestniczyłam w konferencji Wyzwania HR w Poznaniu organizowane przez pracuj.pl  Mówiłam krótko o inicjatywie HR Influencers. Chętnie jako kontynuacja porozmawiam z zainteresowanymi o projekcie w listopadzie przy kawie. Zapraszam do kontaktu przez kontakt@hrinfluencers.pl bądź poprzez kontakt ze mną.



W skrócie najbardziej wartościowe wystąpienie to prelekcja Krzysztofa Hillara. Było imponująco o komunikacji i poznałam kilka ciekawych informacji, napiszę o trzech: 

1.Znane równanie  w nowej wersji:

E = mc 2 

czyli

Efekty =motywacja + ciężka praca do kwadratu - świetne!


2. Trzy rodzaje głosów, które znacząco wpływają na komunikację. Ton głosu jest zasobem, który każdy ma, a jednocześnie tak nieużywany w komunikacji. Jeśli już to często nieświadomie.

3. Na koniec zdanie, które mi się spodobało..."bo uśmiech to jedyna krzywa, która wszystko prostuje :)"

Poza tym bardzo miło było spotkać Ciebie Justyno i Ewelino :)
Justynę - pierwszą osobę z HR, którą poznałam w Poznaniu i wprowadzała mnie w HR
Ewelinę - pierwsza osoba w moim pierwszym HRowym zespole - niezapomniane i cenne doświadczenie.


Bo ludzie mają znaczenie!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz