czwartek, 6 października 2016

Relacja z HR Summit

Rozwój jest dla mnie ważny w każdy etapie życia. Relacje także. Stąd tydzień temu w ostatniej chwili zapadła decyzja, że jadę na HR Summit - firma planeta ludzi do Warszawy. Po błyskawicznej organizacji dzięki mojemu Zbyszkowi. Oczywiście zostawiając Skarbka Dawidka w bezpiecznych rękach z tatą. Bo ta relacja jest także ogromnie ważna i trzeba ją pielęgnować. Co męskie grono to męskie. Tak też musi być.

Różne bywają konferencje HRowe. Tak była bardzo udana - warto było!

W telegraficznym skrócie: dlaczego warto było uczestniczyć?

  • - > Odbył się wartościowy panel dyskusyjny: HR - Wyrobnik czy Influencer.  CEO & HR w praktyce - dzięki Paulina i Ania za przykład rzeczywistych casów HRowca rozumiejącego biznes
     Szukałam odpowiedzi na pytanie u praktyków:  
     Kim jest strategiczny HR? 
     I kto to jest  NAJLEPSZY HRowiec?
     Kilka zdań przytoczę, które mi się spodobały i do mnie ujęły:

      HRowiec to nie zawód, a postawa. Będąca świetnym HRowcem to osoba, która jest:
  • Odważna czyli mówi to czego na przykład zarząd nie widzi ponieważ patrzy z innej perspektywy
  • PROaktywna (moje ulubione słowo) czyli zamiast szukać winnych czy wymówek, nie czeka, a sama bierze "byka za rogi" działa, proponuje rozwiązania, ponieważ to MY jesteśmy dla i z biznesem ( a nie biznes dla HRu! )
  • Sobą i nie boi się wyrażać swojego zdania mimo iż jest odmienne, w różnorodności jest moc
  • Otwarta na zmiany (to jest bliskie z moim zawodowym mottem - jedno co pewne to zmiana) gdyż  tylko będąc elastycznym można osiągnąć wiele i nadążyć za zmieniającym się rynkiem, bądź go kreować
  • - > Spotkałam się z moją ogólnopolską społecznością:  HR Influncers . Poznałam  HR Influencersów i nowych członków think tanku. Nie jest to częste z racji, że jestem w Poznaniu. Zatem była to idealna okazja
  • - > Uczestniczyłam w inauguracji i celebracji Programu HRI Mentors bo mentoring to mój kolejny sposób na rozwój. Poznałam osobiście moją mentorkę - Maja Chabińska - Rossakowska (o mentoringu koniecznie napiszę!
  • - > Miałam czas na mile rozmowy o byciu mamą i HRze w organizacji z Anią Miśko z którą więcej mnie łączy niż myślałyśmy...a wszystko przed nami w HR Influencers High Potentials i nietylko :)

  • - > No i był to potrzebny czas integracji moich chłopaków:) 

Chętnie za rok dołączę także do tej konferencji! Polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz