piątek, 29 stycznia 2016

Życie do góry nogami w 2016 - zmiana jest pewna!

Lekcja z przeszłości - Zastanawiam się przy tworzeniu miniwarsztatu rozwojowego w Lesznie nad swoją ostatnią dekadą życia, która było dla mnie wielką ewolucją, zmianą, wzrostem. 

Co mi pozwoliło być tutaj gdzie jestem? 

Co wpłynęło na to, że otwarcie mówię: jestem szczęśliwa tu gdzie jestem, co robię i z kim! Podzielę się później głównymi refleksjami. Dziś zostawiam pierwszą:

#1 Nie ma rzeczy niemożliwych... jedynie trudne do wykonania z których niejednokrotnie rezygnujemy. Do tego wartościowe jest nastawienie na szukanie rozwiązań, a nie wymówek.


To nastawienie charakteryzuje mnie kiedyś i dziś. Jest bardzo wspierające.
Oczywiście jeśli tego bardzo chcesz, jesteś zdeterminowany(a)! Niejednokrotnie udowodniłam to sobie i innym. Mimo wielu przeszkód.

Myśl na przyszłość - Jednakże dziś jesteśmy tu i teraz i wiem, że kolejne lata z związku z macierzyństwem będą kolejną wielką ewolucją z naszym ruszającym się już maleństwem :) Wiele osób mnie zapewnia, że zmiana będzie przeogromna, czasem nawet straszą... Ja myślę już w tej zmianie trwam i przygotowuję się do nowej rzeczywistości - kolejnego życiowego wyzwania! Nie problemu :) "Co pewne w życiu to zmiana" -  im wcześniej to zrozumiemy tym lepiej. Dlatego życie jest takie ciekawe!

Z cyklu #nothingisimpossible - teraz udowadniam, że i kobieta w ciąży może stać do góry nogami :)



Zdrowo dla mamy i dziecka jednocześnie wkraczając w tzw. świat do góry nogami w 2016 Joga - uczymy się komunikacji z ciałem. Let's go! #Bethechange!

P.s. dzięki Aniu i C1 (Currency One) za inspiracje o zmianach:)

2 komentarze: