niedziela, 1 stycznia 2017

2016 Podsumowanie... "Do góry nogami" i zadanie na 2017

Co roku lubię podsumować rok. Często nie pamiętamy już o tym co zrobiliśmy na początku roku. Ta odrobina refleksji jest potrzebna, żeby docenić samego siebie i życie #KochamCiezycie. 


Zdecydowanie był to rok pod hasłem: "Do góry nogami". 
Skupiłam swoją uwagę na relacjach i najbliższych.
Nie był to rok tak mocno skoncentrowany na pracy zawodowej (choć co nie co zrobiłam prospołecznie, czytaj dalej). Dwa ważne hasła dopisuję do tego roku. 


1) Branie  ale także dawanie 

Długi czas BRAŁAM do siebie od świata: uczyłam się, robiłam wiele inwestuji w siebie. Czas 2016 przygotowujący był czasem gdy DAWAŁAM od siebie tyle ile mogłam, ale równocześnie nie kosztem rodziny i relacji.  Dokładnie poprzez:


  • warsztat rozwojowy w rodzinnej okolicy
  • działania prospołeczne w HR Influenecrs oraz poznańskim HRmeetUpie,
  • pisanie - 6 artykułów i 
  • prowadzenie bloga - 23 posty
  • wystąpienia publiczne na HRmeetUp-ie, 
  • prezentacja na Wyzwaniach HR,
  • udzielając wywiadu 

Co najważniejsze to to, że DAŁAM też ŻYCIE synkowi, które też nas rodziców uczy na nowo żyć!

Zaczęłam nową pracę w 2016 jako pełnoetatowa mama  i z tego jestem dumna. Wspólnie z mężem podjęliśmy wyzwania RODZICIELSTWA. A mam bardzo odważnego męża - tatę synka. To jest bezcenne.



PRACA ale i DOCENIANIE

Nie pracowałam tylko, ale też zostałam DOCENIONA w Konkursie HR Bohater czy na Wigilii HRInfluencers na polu zawodowym.  Sztuka doceniania nie należy do łatwych. Szczególnie kobietom. Tak jak i sztuka odpoczywania, którą ćwiczę od 2015. Zatem ogłaszam rok 2017 pod hasłem:

Nie oceniaj, a doceniaj! Siebie też.

Ćwiczenie na Nowy Rok: 
napisz 20 rzeczych za co siebie cenisz, jesteś dumny(a) z 2016 roku. Włóż w kopertę i zostaw np. na gorsze dni. Za rok w Nowym Rok otwórz i zobaczysz jakie życie jest zaskakujące i cudowne :)


Tego siebie i ludziom wokoło mnie życzę, a świat stanie się piękniejszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz