wtorek, 1 marca 2016

Być inspiracją i inspirować innych - ach wiosna!



Luty był dla mnie miesiącem inspiracji i zarazem dobrym wprowadzeniem w nadchodzący czas.  "Inspiracja jest potrzebna jak powietrze... Bez niej trudno zacząć. Inspiracja dodaje skrzydeł, sprawia że chcemy coś zrobić. Wznosi nas poza nasze codzienne troski, ograniczenia, pokazuje inne perspektywy – coś, za czym tęsknimy, czego pragniemy, co porusza nas głęboko. Uwalnia z klatki..." wg. Sylwia Zawada. Zgadzam się z powyższym stwierdzeniem. W moim życiu spotkałam kilka inspirujących osób, przeczytałam książek i inne, ale dla każdego inspiracją może być co innego. Twierdzę także, że zdrowy system działa, gdy jest przepływ - bierzesz, ale i dajesz. Takie jest zdrowe i spełnione życie.


W lutym 2016 starałam się zainspirować innych podczas mojego premierowego miniwarsztatu rozwojowego w Lesznie. Z kolei świetnie wiedzieć, że jest się inspiracją dla innych -> strona -> 10! :)
Więcej w ebooku Beaty Management: http://beautymanagement.co/ebook.pdf

"Moja mentee, Natalia Dykiert, HRówka, jednej z poznańskich firm. Ma w sobie ogień i pasję do ludzi, swojej firmy, pracy.

Ciężko, z niezwykłą determinacją pracuje na swoje przyszłe sukcesy.

Jest wulkanem dobrej energii i pozytywnego myślenia.

Pięknym przykładem tego, że wartości są najsilniejszym motywatorem, prowadzącym do realizacji naszych marzeń. Joanna Malinowska - Parzydło."

                           Joasiu - dziękuję za miłe słowa #mymentor !

Jak Ty szukasz swojej inspiracji? Kto, co Ciebie inspiruje?

Inspiracja jest jak wiosna we wnętrzu człowieka - daje radości, energii do odpowiedniego działania!

Wtedy możesz mieć wiosnę - nawet zimą ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz