środa, 25 listopada 2015

Jakie są moje talenty? Polecam test Gallup-a

Wielokrotnie rozsyłałam wskazówki, jak zrobić słynny test Gallupa. Czas  o nim napisać :)


Wierzę, że każdy ma swój talent jak pisałam wcześniej tutaj. Czasem już odkryty i rozwijany, a czasem nieznany i nieaktywny.  Jedno jest pewne - Życie jest  przyjemniejsze i lepszej jakości, gdy żyjesz w zgodzie ze swoimi silnymi stronami i talentami!


Jakie korzyści płyną z wykonanego testu?
  • Mnie osobiście  test Gallupa otworzył oczy i w niektórych aspektach potwierdził wybraną moją drogę zawodową :) 
  • Wskazał działania, które mogą pomóc mi rozwijać moje silne strony


Jak to wykonać?


Polecam zakup książki Strengths Finder 2.0:

Kod  z książki  możesz użyć do testu online: http://strengths.gallup.com/default.aspx
Istnieje także opcja zakupu online, gdzie możesz sobie kupić tylko kod za 10$ (bez papierowej książki w 2015 roku).  Wpisujesz kod zakupiony online, bądź z książki w poniższą stronę + wypełniasz dane 
(formularz jest w języku angielskim).

Informacyjnie: Test dalej jest w rodzinnym polskim języku, ale już wyniki są w języku angielskim. Na końcu zostanie wygenerowany Twój spersonalizowany raport. W sumie potrzebne jest ok. 30 minut  na wykonanie testu. Zadbaj o komfortowe miejsce
 w czasie wykonywania testu.

Równocześnie chcę zaznaczyć, że ten wspomniany test jest jednym z wielu istniejących. Oczywiście nie uważam, że trzeba ze wszystkim się zgadzać. Jednakże obserwując siebie, wykonując inne testy, zbierając feedback z otoczenia, możemy wyłuskać to  z czym się faktycznie zgadzamy i ten TALENCIK w sobie szlifować jak DIAMENCIK:) Na nim budować życie!

Jakby co w razie pytań, śmiało zapraszam do kontaktu. Miłej podróży w głąb siebie:)

Ah jak się cieszę się mogłam coś rozwojowego podpowiedzieć :)

Jak Wasze wrażenia po teście? Zachęcam do informacji zwrotnej!


P.s. dziękuję Karolino za inspirację :)

1 komentarz:

  1. Jeżeli chodzi o test gallupa, to polecam poczytać o nim tutaj https://cvwork.pl/test-gallupa-co-to-kiedy-warto-zrobic/ bo jest tam fajnie przedstawione czym jest i kiedy warto go wykonać.

    OdpowiedzUsuń