piątek, 7 marca 2014

Akademia Coachingu Joanny Flanagan - już absolwentka!

Mój kolejny duży krok coachingowy - EDUKACJA!



Dzięki uczestniczeniu w Akademii w odpowiednim momencie mojego życia, wiele dobrego się zadziało! 
Coaching pozwolił mi zrozumieć cięższe momenty w życiu prywatnym oraz podjąć świadomie decyzję o zmianie pracy w zgodzie z sobą w życiu zawodowym ;-) Taka mała retrospekcja.

Wiele świetnych ćwiczeń, narzędzi, a także przede wszystkim ukazanie wartościowych kwestii do zapamiętania, jakami są m.in.:
Człowiek jako LIDER - każdy jest liderem swojego życia, CUDEm.
Myśli, Emocje, Działania są bardzo powiązane, ale EMOCJE są zawsze prawdziwe;
Relacje, w których jesteśmy chcąc czy nie chcąc i które na nas oddziałują; Warto o nie dbać i być ich świadomym.

Poznałam siebie bardziej i spotkałam niesamowitych ludzi :)! 



Dziękuje!

Link do strony ACJF:http://www.evolution-coaching.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz